30/03/2017
Mijn eerste dag voelt nog als gisteren. Het leven als HR Business Consultant was nieuw voor mij,
maar ik begon vol goede moed aan het avontuur.
Mijn HR-kennis was vooral gericht op Rekrutering & Selectie, waardoor ik de eerste 3 maanden
intensieve opleiding gekregen heb. Bovendien betrok Jo mij bij zijn huidige opdrachten om de theorie
meteen in de praktijk om te zetten. Dit bleek een voltreffer te zijn en heeft een heel goede basis gelegd.
Na deze 3 maand startte ik halftijds op bij in de non-profitsector, waar ik
verantwoordelijk was voor het R&S-luik en de coördinatie van de bezetting van de kinderdagverblijven,
dit als tijdelijke vervanging van een afwezige collega. Tegelijkertijd werkte ik halftijds bij een internationaal handelsbedrijf, dat onderdelen en machines (nieuw/tweedehands) opkoopt en doorverkoopt, verhuurt en onderhoudt.
Ook daar was mijn kernactiviteit R&S, ditmaal van (technische) White Collar profielen. Bij aanvang was
het niet evident een evenwicht te vinden tussen de 2 bedrijven, maar ook daar heb ik bijgeleerd, met de hulp van Jo.
Vanaf maart werk ik hier voltijds en word volop betrokken bij employer branding activiteiten.
Ik kan niet wachten om meer te leren, te ontdekken, ….
Tot binnenkort!
Pauline
Van Trappen HR | Stationsstraat 20, bus 001, 8770 Ingelmunster
0474 02 44 95 | info@vantrappenhr.be | BTW BE 0567 547 691
Van Trappen HR | Stationsstraat 20, bus 001, 8770 Ingelmunster
0474 02 44 95 | info@vantrappenhr.be | BTW BE 0567 547 691
Van Trappen HR | Stationsstraat 20, bus 001, 8770 Ingelmunster
0474 02 44 95 | info@vantrappenhr.be | BTW BE 0567 547 691