Efkes terug en dan opnieuw vooruit!

18/02/2019

Ik kijk altijd vooruit – maar na 5 jaar Van Trappen HR mogen we al eens terugblikken…

 

Het was een doordachte keuze om op 01/01/2014 zelf te starten als HR freelancer, maar de onzekerheid is natuurlijk wel aanwezig: Ga ik voldoende opdrachten hebben? Hoe bouw ik mijn netwerk op?

 

Mijn eerste offerte voor een opdracht was onmiddellijk een schot in de roos én mijn eerste klant was binnen! Geen onbelangrijke klant want binnenkort is het al de derde keer dat we hen ondersteuning mogen bieden op het vlak van HR. 
Na die eerste opdracht volgde de ene opdracht de andere op en op een zeker ogenblik kon ik de vraag gewoon niet meer beantwoorden.

 

Zo is Pauline als eerste medewerker in dienst gekomen bij Van Trappen HR op 01/10/2016 en dit als HR Business Consultant. Absoluut geen evidentie voor haar, gezien we nog geen kantoor ter beschikking hadden. De vergaderingen en interne opleidingen gingen door aan de eettafel in de privéwoning. 
Maar Pauline heeft deze pioniersfase goed doorstaan en is ondertussen uitgegroeid tot een consultant die door onze klanten enorm geapprecieerd wordt. Naast haar functie als HR Business Consultant is Pauline ook verantwoordelijk voor het luik communicatie en marketing binnen Van Trappen HR.

 

De aanvragen voor opdrachten bleven binnenstromen en ook al had ik versterking met Pauline, we konden het met ons twee niet bolwerken. We zijn dan in contact gekomen met Valérie en we hadden beiden direct een klik met haar. 
Valérie is gestart op 09/06/2017 als HR Business Consultant en heeft zich heel snel opgewerkt als HR Business Lead. Valérie heeft nu de volledige verantwoordelijkheid binnen Van Trappen HR over onze activiteit interim-management en staat me ook bij het runnen van Van Trappen HR.

 

Met dat ambitieus en jong geweld in huis kon het niet anders dat we op zoek gingen naar extra versterking voor ons team. Op 08/10/2018 is Marlies in dienst gekomen als HR Business Consultant en op 24/12/2018 Kim als Payroll Professional. 
Beiden hebben, elk binnen hun domein, een enorme toegevoegde waarde voor Van Trappen HR en stralen de juiste spirit uit die eigen is aan ons, nl. flexibele en kwalitatieve oplossingen voor onze klanten.

 

De sterkte van je organisatie is afhankelijk van de medewerkers die je in dienst hebt. Bij van Trappen HR zit dit duidelijk wel snor. Iedereen smijt zich ten volle en ik ben Pauline, Valérie, Marlies en Kim hier ontzettend dankbaar voor. Betere medewerkers zou ik me niet kunnen inbeelden.

 

Met dit team en met de recente aankoop van het kantoor zijn we gewapend voor de toekomst, nl. de verdere uitbreiding van ons team en onze activiteiten om u als klant nog beter te kunnen ondersteunen op het vlak van HR. We houden u graag verder op de hoogte!

 

Mvg,

 

Jo